110327 en pigg dag

Ja idag vände vi på det. Jag pappa och grannkatten neo (ja livet är konstigt här i jarlaberg ibland...) delade den stora sängen inatt och vi hanterade sommartidsövergången fint. Körde en andys a la XL jag blev riktigt trött, jag tror vi höll på i bollhavet en halvtimme. Vaknade till hemma och efter en fruktstund med en fantasifull kisspaus klädde vi på oss och lekte oss över jarlabergstrakten med start vid gungorna och slut vid lekparken borta vid skolan, via parken och fotbollsplanen där vi sprang så vi skrattade, vi var alldeles själva, i var sin tjock overall mot blåsten, det såg nog roligt ut. Efter mysmiddag kom mamma på besök, det var härligt och vi hade väldigt roligt en stund ihop. Jag visade upp vad vi gjort på gympan, visade upp en massa teateransikten på beställning och gav mig iväg en runda i mammas skor, jag såg ut som en pippi långstrump på 3 år... Sen skrattade jag från magen i tio minuter när pappa lekte att han snubblade på rullpallen, jag satt i min fåtölj och sa en gång till en gång till en gång till... Sen var jag så trött att jag ville se teletubbies, ja ni förstår själva... / E 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0