110330 vilodag

Ja efter några dagars fullt ös med aktiviter i helgen, bad i måndags med dagis, lek hos stora ester igår kväll så var det kanske inte så konstigt att jag var helt slut ikväll. Jag kanske inte sov på dagis idag heller. Orkade inte ens äta, höll på att somna när jag knaprade några grönsaker. Jag försökte leka lite efter en stund, vi skulle dansa i mitt rum, men då snubblade jag på pallen och grät, sen skulle jag fixa med lilla vagnen och då slog jag i handen och grät, och sen skulle vi fixa med tvätten och då såg jag smutsiga bolle, som jag ville ha men inte fick för det var så smutsig, och då grät jag också. Sen skulle vi spela fotboll och så skulle jag studsa bollen, men det var så svårt att jag gick in i tältet och grät. Då sa pappa att nu är det nog dags för pyjamas och att ta det lugnt, men det ville jag inte och så grät jag lite igen, men jag förstod till slut att det var enda utvägen med denna dag. Även om jag bara vill sova under estherfilten så bytte vi trots allt påslakan för allram hade kräkts igen på det andra. Jag hjälpte till att fixa täcket, och det gick bra, så nånting fick vi med oss ikväll. Och kolla här från igår, två esther!


Kommentarer
Postat av: famo

Kära lilla *-öga, du har allt att stå i. Hoppas helgen som kommer blir lite lugnare. Vi måste hämta krafter o styrka nu framåt våren tills din baby kommer som ligger i Tias mage. Då får vi att göra kan du tro. Jag längtar efter dig.

Kram från Famo Joa.



2011-03-31 @ 19:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0