110504 sleepy beauty

Pappa hann knappt skära upp en melon i köket så somnade jag i soffan, tio över fem... Pappa tyckte väl jag var lite motsträvig vid hämtning och handling på tempo, och det hade sin förklaring, man blir inte så medgörlig som trött... Vi träffade mamma vid bussen, det var kul, hon hade en jätterödrosa jacka och var glad för hon var bättre i ryggen, vilket gör att vi kanske kan tjejbrottas lite nästa gång. Men vi fick igång mig lite, snackade lite strunt i soffan och kom på att vi skulle ta en cykeltur till tempo igen, i det ruskiga vädret, men sånt skrämmer mig inte, lite rusk får en bara att vakna till! Hemma bytte vi om och det gick på räls sen, myste framför pippi och jag kravlade upp i pappas knä från min plats hos bamse, det var mysigare, hoppas vi sover gott, tror pappa såg lite matt ut han också, allram skrapar tydligen på byrån vid soluppgång varje morgon, tur att min dörr är stängd... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0