110507 gården i brf-mården

Mården är vår bostadsrättsförening. Och hur de än månde vara med viss stelbenthet så hade vi de mysigt idag. Mamma och jag kom förbi på fm, och där var pappa och stora micke som var på besök! Jag visade min väska jag hade med där jag lagt ner fina grejer, pinnar, mcdonaldsfåglar och jag vet inte vad. Sen lekte vi på nära intill hemma hela tiden. Vi blev inbjudna till lunch hos Svea och hennes familj, jättemysigt. Men sen satt jag allt och gäspade till och det var skönt att vila en stund i vagnen. Vaknade till rasmus läte och anders gafflande, men min lilla kusin är allt spännande han också, precis som den store kusin leo. Jag hade lite ont i foten eftersom jag ramlade till vid sandlådan tidigt på dagen, men vi tänkte att vi gör ett fotbollsförsök, men tror ni inte att det var match! Vi tittade lite istället, gick till tempo och köpte glass och träffade farmor! Vi skulle mysa på kvällen för pappa skulle visa sina vänner lite kamratskap och farmor skulle lägga mig. Gick så bra så förstås, även om jag var lite gnyig vad gäller mat. Hade som sagt en bra dag på gården med höga gungor och djupa sandgropar./E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0