110511 fever

Elvis fick feber av någon, jag också. Var lite varm efter dagis igår och det fortsatte imorse. Mamma behövde gå på kurs och pappa hämtade mig på morgonen. Vi hade faktiskt en riktigt mysig förmiddag, en del skratt och lugnt bus (jo det finns), jag hade pappas båda täcken i soffan, det var en mysboning det, och när jag vaknade i vagnen, för där ville jag sova, var farmor där. Vi pratade lite och tog ifatt, sen efter en liten break gick vi över till morfar och mormor som var hos mamma och fixade och pysslade. Morfar och pappa åkte och bytte kyl mot kylofrys till landå och mormor och jag planterade, det är nåt med oss kvinnor, pyssel och planteringar, samtidigt som det är nåt med män och svordomar i kombination med verktyg. Rent statisktiskt övervägande iallafall, även om vi har andra falanger i både samhället och genetiken, jag vet, men generellt, allmänt, ja ni vet... Det får jag lära mig mer om när jag blir stor, vad vet jag. Jag kom runt 38 grader framåt kvällen iallafall i gasen och körde hårt i bara trosorna, skönt när man är lite varm. Mormor blev alldeles överkörd men vi hade roligt. Pappa ville jag skulle dricka mer vatten, haha säger jag, dumsnut! Nåja, det ordnar sig, nu sover jag gott på dili, med välling, 250 milli! E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0