110512 "jag lät alla mina maskrosor blomma"

Jag har hört nåt om att maskrosor inte skulle vara så mycket värda. Jag tycker dom är fina och jag plockar lite buketter här och där, plockade en till mamma idag, den ligger nu och vilar på släpet på trehjulingen. I övrigt var jag feberfri idag, hade en hygglig förmiddag med mamma men lite ledsen runt lunch, hade ont i tungan och magen, men framåt eftermiddagen lättade det, då körde pappa och jag, och farmor dök upp igen, hon hade visst hittat tre gula kiwi på odenplan. Men innan hade pappa och jag jobbat hårt, vi drog iväg med den gamla frysen till tippen, jag coachade pappa och det gick fint. I sickla sen hittade vi inget litet barbord men vi hade en rolig "tittshopping". Med farmor spelade vi också lite kula, jag tyckte det var enklast att i princip knuffa ner pyramiderna med en kula än att rulla ner dom. Fick väl i mig lite mat men mest jordgubbar och kiwi, men skrattade gott när vi lekte sittapåstegenochkastabollpåpappaleken, han vet aldrig var den hamnar och jag tycker det är fruktansvärt roligt. Efter allt detta tokeri var det dags för denna lilla tjej att dra sig tillbaka med hjälp av emil, jag känner mig nog som honom lite, påhittig liksom. Hujeda mig. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0