110526 "jag älskar dig"

Fångade pappa direkt i morse, kramade honom från sängkanten och sa dessa, vad jag förstår, magiska ord. Jag tror han blev fylld av livslycka, så lätt gjort va... Vi sågs ju inte igår kväll, farmor körde vakten, pappa sjöng för folk, måste kolla upp det där en dag, vad han håller på med. Klassisk hämtning, mycket skratt och gunga för att däcka en halvtimme senare, idag på forum, men vilken shopping! Efter att nyvaken tryckt i mig rejält med nötkött gick vi på reflex-, cykelkorg- och tandkrämsjakt. Vi tog tre guld. Nu sitter, efter en del meckande på uteplatsen tillsammans, vi hjälptes åt liksom, reflexerna och korgen på cykeln, min "pimpade ride", och bamsetandkrämen smakar precis som den hemma hos mamma! Vi stack ut och testade, och jag drog ett helt varv runt gården alldeles själv, med pappa bredvid, sen åkte vi mot dagis och bort förbi halvvägs mot mamma, sen tillbaka, så tröttheten kom härligt tillbaka. Hemma gjorde vi proceduren kort, och efter att jag bett pappa luta sitt till synes trötta huvud mot mitt knä när jag skulle somna, så somnade jag. Imorgon fredag... E.


Kommentarer
Postat av: famo

Wow vilken cykelkorg, sån skulle jag oxå vilja ha.

Toppen att Bolle kan åka med. Vi ses lilla *-öga.

Kram från Farmor Joa.

2011-05-28 @ 00:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0