111111 I´m nr 1

Lite symboliskt tar jag mig utrymme denna symboliska dag att utnämna mig med mammas och pappas tillstånd till nr 1. Vi har alla våra nr 1, kanske flera för flera olika situationer på flera olika nivåer, men jag vet att jag råkar vara detta på en viss nivå, vad ska man göra liksom... Farmor hämtade idag, och vi hade en härlig återträff, hon undrade så vad jag och mormor och company hade haft för oss på teneriffa, och så startade vi med tempobitarna förstås, och helt plötsligt dök mamma upp och minuten senare pappa, det var som i en karusell. Mamma ville säga hej inför helgen och pappa kom med kyckling och bröd och vi hade en fin stund allihop vid middagsbordet. Kycklingklubba, en smart rätt. Vi kramade mamma adjö och så sprang jag ner farmor och pappa i ett antal räder från sovrummet, som i amerikansk fotboll och jag flög som ett flygplan. Farmor fixade moster inas fina mössa som kliade lite i pannan, och nu är den så härlig så härlig. Nu sjunger vi videung och jag hoppas jag sover gott. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0