111113 som om det var sommar

Ännu en mysig lång morgon med mycket sång, jag brister allt mer ut i spontan sång, och dans. Sen ville jag ut på gården och leka. Vi tog en titt på utsikten och så sa jag, jag har en smart ide, vi flyger drake. Mitten november och två plus, men det blåste! Sagt och gjort och vi hade jätteroligt. Precis hemkommen från soliga Teneriffa ligger bad nära till hands. Sagt i gjort, vi mötte upp ras och gänget på badhuset och plaskade båda som om det inte fanns en morgondag. Och jag, jag tog modet till mig att åka rutchkanan alldeles själv, trots att jag inte kan stå där. Men jag har ju puffar. Jag log med hela kroppen av stolthet och förvåning. Hemma hos mamma mötte vi upp mormor och morfar och hade en god liten träff, det är ju pappas morfars och farfars dag idag. Men det var jag som fick lite grejer... Fin dag! Igen! E


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej *-öga, jag tittade på din blogg häromdan o såg att du var ute i naturen med din drake. Vilka härliga bilder mitt i november. Sen tittade jag en gång till o DÅ såg jag ju att din drake var högt uppe i himlen som en liten prick. Vilket grej!

Du är en riktig drakflygartjej!



Kram från farmor.

2011-11-16 @ 11:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0