111117 ett litet ljus

Imorse vaknade jag tidigt men jag sa att det går bra att gosa i soffan då när man älskar mamma och pappa. Det hade jag rätt i. Efter en rätt normalt trött start på kvällen piggnade jag till när pappa föreslog lite frisk luft och jag ville ta med två fotbollar om det skulle bli lite bollspel. Jag bytte till mina fotbollsskor som jag säger, det är ett par förstora gympaskor och så min Messi-tröja förstås, fotbollströjan. Tyvärr tränade pojkarna därnere så vi får gå dit en annan dag. Vi njöt av friskluften och köpte tuggummi och hämtade ett paket och gick helt enkelt hem igen. Ställde mig vid ett ljus som har dykt upp i marken på gården, det lyser inte på dagen sa jag till pappa. Jag är tydligen ett litet ljus hela tiden säger han. Om än slocknat för natten. E

Kommentarer
Postat av: Farmor

"Blinka lilla *-öga blinka bort den mörka kväll." Visst är det mysigt med ljusstrålarna ur marken där du bor. Kram från farmor.

2011-11-17 @ 23:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0