111130 lille tjet

Jag ömmar för honom. Kattdoktorn fick sticka ett litet hål i ryggen på honom för att få ut sånt som blir ibland när man har sår, pappa har förklarat. En stor katt hade bitit honom. Doktorn fick ta bort lite päls, men jag har klappat honom ikväll, sa att jag hade tänkt på honom, och han la sig intill mig när vi myste i soffan. Myste hela kvällen, var jättetrött, men glad. Hade anledning till det. Fick en halv hockeyklubba av Markus på dagis som jag kan ha när jag åker skridskor! Den är lagom lång och kan ju vara bra stöd också. Sist jag åkte släppte det och jag tyckte det var jätteroligt! Tror pappa och jag ska åka i helgen, och jag hörde mamma säga att morfar var sugen också! Var kelen ikväll och ville hålla pappas i tumme när jag skulle somna. Efter en rejäl baksidetrumpet rakt på pappa utan att jag reagerade kunde han konstatera att jag somnat ordentligt. Det ska bli skönt med en lång natts sömn. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0