111001 från söder till norr

Vi startade (efter en lite orolig natt, samt ägg och rejäl macka), på söder, på eriksdalsbadet. Det var dags för ett rejält bad igen och det tog vi allt! Jag trivs igång med kroppen, men så även med knoppen, det vet vi, en fin balans som jag hoppas hålla igång. Pappa var min häst i vattnet, jag hoppade på ett ben, två ben med knäna nästan i hakan, i vattnet alltså, for rundor, värmde mig i bebispoolen, simmade ut utomhus, doppade huvet i vattnet med att hålla för näsan, åkte rutschkana, och duschade, ja som jag duschade, jag kan stå där tills dom stänger, det är så skönt. Sen for vi norr, till mormor morfar och leo, för en härlig eftermiddag och vem vet, kanske jag är igång fortfarande, det avslöjar jag inte… E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0