111002 bullfest bullfest hela dan

Dagen startade lika gott i väsby som dagen innan slutade och fortsatte ännu godare med bullbak! Leo och jag kavlade och höll på, leo kan ju det där, men jag förklarade för pappa när vi snackade innan jag somnade, leos farmor har drillat hon om och nu drillar min mormor mig… Vi fick hem två påsar, en till pappa och mig och en till mamma och mig, det innebär ju en hel påse till mig egentligen! Vi for vidare till nya bullar, och tårta! Rasmus fyllde 0,5 år och han låg och sjöng av glädje i soffan en stund, tittandes på mig, och min ödmjuk förbjuder mig att svara på det men enligt pappa så är det inte så konstigt…  Jag får väl lära kusin rasmus att baka bullar precis som kusin leo lärde mig denna helg.  Hemma hann jag och emmy iväg på skattjakt, vi ritade varsin karta, men hittade inget idag, men en skatt måste man jobba för att hitta. Vi satt sen och åt och då dök mamma och hennes kompisar karin och my upp för att kramas. Fick lite godis av Karin, hon vi flög till i somras, sen la jag pussel och pussades med mamma innan de gick hem. Med lite roligt bilkörande på parketten kom jag till ro där vi tittade på valar på tv, och med bättre bilder i huvet är det svårt att somna. E  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0