111013 säg heja esther

Jag sa det till pappa. Vi spelade fotboll och jag placerade honom på läktaren (pall). Där skulle han ropa heja esther medan jag dribblade och sköt, och jag är bra på att dribbla, och klacka. Innan brottades vi med bollen, och efter låtsades vi snubbla på parketten och vi skrattade åt varandra. Han med att rita i farfars bokstavsbok också, med blyerts, verkar vara min grej just nu, svårt att vässa men jag ger mig inte. Var dock rätt trött, jag är nog det som oftast efter dagis, men vem är inte trött efter ”jobbet”, och när jag inte sover och är lite hostig (bättre) så är det klart att det blir lite trötta steg, men jag hänger ändå i. Åt ordentligt och hängde i hela vägen med ett piggt sinne om än trött kropp, och när åsnan sprang som snabbast i bamse, så somnade jag till det… E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0