120406 vårsångens glädje

Jag inledde dagen ordentligt när jag hoppsasprang runt i långfredagssnön hemma och sjöng den för stunden eget komponerade 'det här är min bästa dag' medan jag kramade all snö jag kunde. Jag avslutade sångdagen i bilen med klassikern 'ja det är våren ja det är våren'. Mormor skrattade glatt i fönstret när hon hörde mig gå igång på väg hem från en härlig påskmiddag med hela gänget. Hann visa hur bra jag cyklar nu också. Jag passade på att en gång klara att starta själv! Körde också hårt med morfar förstås. Det hör till. Annars hann jag också leka med Emmy på gården i snön, sova en vända ute, äta pasta klättrandes i soffan, sjunga lille katt på väg till Väsby, och vara busig när även pappa var med på läggning på diligensvägen. Somnade för egen maskin liggandes funderandes. Well done. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0