120408 bakning bad och brottning

Efter en bakande förmiddag hos mormor och morfar med värme på alla sätt anlände vi jarlaberg. Det var bara in ut för vi skulle bada. Var i en och en halv, skulle kunna dubblat det. Jag är så observant på saker att jag nog blir den där beteendevetaren pappa bara blåögt kunde drömma om att vilja bli en gång... Noterar allt t o m när jag är mitt i skrattattacker för egen del i bassängen. Vad andra gör säger och beter sig. Har till och med koll på när kassan samt själva hallen stänger och vill inte bli inlåst... Vi blev bjudna till järla på pasta och det är ett klart ja. Vi lekte massor med Rasmus och jag vet precis hur man tar honom. Även när vi liksom brottas i soffan. Men sen sa jag att nu vill jag gå hem. Vi tajmade en buss, trodde vi, men den var så sen att vi gick en bit. Men hållplatskurragömman hann vi med! Hemma däckade jag som en säl på solig klippa. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0