120417 sjörövarolle pappas far..

..det är allt en sjusärdeles karl... Han med, det är ju flera såna, som kvinnor, runt mig i livet. Men han var ju på sjön, får nog höra när jag blir äldre... Vi hälsade på nya finntorparn efter att ha hämtat bilen hos bildoktorn igen. Bilen hade gått sönder i halsen också och lät jättekonstigt. Ungefär som jag hostar för närvarande. Han grejade med hyllor och pappa hjälpte med nåt. Jag tittade och log. Sen mat vid det fina bordet. Och blåbärssoppa! Efter så satte jag mig vid farfar en stund för att vila och så tittade vi på Bolibompa. Han tyckte det var lika bra som mig. Sen sa vi gokväll och jag höll mig knappt vaken hem. Pappa kallade mig för blomkvist ikväll istället för blomma utan att ens tänka på hur roligt det blev. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0