120807 Från 100 till 0 till 100 till 0 på 100 minuter

Var så leksugen att jag ville pappa skulle gå hem från dagis när han kom… Men så kom jag väl på att det var dags. Och hemma blev det däckning i soffan direkt! Och tror ni inte polisen ringde! Dom hade hittat pappas stulna vespa i nyckelviken och stod och väntade på honom. Och här stod vi. Så huj iväg till stora e som bjöd in till lek och ärtsoppa! Sen kom pappa med svetten sprutandes en stund senare och vi spranggick hemåt och jag började bromsa in igen, för att gasa på igen på gården där det helt plötsligt blev starwarskrig med nästan riktiga lasersvärd, av plast… Och lyssna, med alvar, erik och en pojke till! Jag imponerade på pappa när jag visade hur man fick ur svärdet (laserstrålen) ur handtaget. Men efter lite gårdsbus till och med duggregnet kommandes, gick vi in i regnet i duschen och vi tävlade om vem som var tröttast, jag vann, jag visade mina trötta ögon… Vi la oss, sjöng, och gonatt… E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0