120810 vatten i flera former

Provade cyklopet imorse, är ju alltid sugen på bad. Tänk så det immade till av ånga när jag andades trots att jag inte kunde andas! Gick till dagis utan vatten med macka, tur det finns vatten där. När pappa hämtade var Denise i fokus, hon skulle med hem. Då fick stora e också för sig det, igen... Jag sa att det kanske blev krångligt med två, men när hon också hakade på till tempo så gav det sig liksom och så blev vi en tvåtimmarstrio, man kan säga att fredagsmys blev hos två andra familjer denna kväll. Strunt i det, vi hade jättekul och höll på som om det inte fanns en morgondag. Så att jag grät av trötthet i duschen var ju ingen överraskning... Men jag kom över det, kom in i lugnet, ville kolla ett par minuter fristilsbrottning på barnkanalen som bytte spår, sen somnade jag nånstans när nalle puh hamnade upponer i honungsburken i floden nedströms... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0