121205 julcirkus

Dagen började lite stelt, och tidigt som vanligt sen några dagar tillbaka… Hade ju blivit pååkt i pulkabacken igår och hade lite ont faktiskt, men vi skulle ju ha julcirkus för alla föräldrar idag och jag ville bara gå, inget snack. Och jag lyckades genomföra en fantastisk föreställning, jag var med i flera nummer, var koncentrerad (kolla nedan backstage, filmer finns för er att se sen), gjorde ett solonummer med rockring, och lite akrobatik, försiktigt, men ändå, och jag klarade det så fint, var en stjärna och en kämpe, t o m som häst och lejontämjare. Pappa dök upp som nån Elvis i slutet eftersom vår äldre dagisfröken Britt bett honom om det för sin och förmodligen även för vår skull, och jag och dom andra tyckte det var rätt kul faktiskt. Vi myste med skinkmackor enligt god tradition och snackade med alla andra. Jag blev allt tröttare och det var dags att gå hem. Och himmel som jag somnade, några rader in i Bamse, som lästes för världens starkaste lilla tjej. Jag. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0