120204 varmare än vad vintern är kall

En ljuvlig dag. Mamma och jag mötte pappa vid bussen. Vi skulle alla till min dans, och dom skulle vänta utanför. Utan en blinkning tog jag min vattenflaska och sprang in till dansgänget och satte mig i ringen. Trekvart senare kom jag ut som en varm sol. Vi har nog träffat rätt där. Jag sjöng om hamburgare i sickla och där sa vi hej till mamma som skulle vidare. Tog en riktigt skön nap i det vackra vädret och när jag vaknade på forum fick jag välja mig en röd ny pulka. Jag sliter ut dom. Och denna nya fick veta att den levde under nära två timmars lek ute över hela jarlaberg. Jag var en fröjd att studera i snön, som en hund som kör ner hela nosen i en driva och rullar runt. Hemma till slut och efter maten hade vi en härlig legostund där jag fick lösningar inte ens pappa kunde haka på. Var så varm i hjärtat efter denna dag att jag inte somnade förrän kvart i nio. Med pappa och nalle puh bredvid. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0