120205 ung och stolt jag är en krigare

Kan ha varit vaken från tre halv fyra tiden imorse. Men jag förstod när jag kom in till pappa att jag var tvungen att försöka, och jag var så duktig. Kanske kom i dvala nån gång men hursomhelst vid halv sex var det som förgjort. Kylan gjorde att vi myste hemma i pyjamas hela förmiddagen med lego och nalle puh spel på datorn som jag fick prova, fick lite kläm på hur man rör fingret, och jag verkar vara tvåhandad! Slappade med tjet i pappas säng och skulle somna men ej. Vi åt och gick ut istället och hade en härlig stund i pulkabacken där stora e och Sofia kom förbi. Vi kom hem, tog en svälj vatten och däckade med allram. Vakna aldrig riktigt till sen, fick lite hosta tyckte jag och tyckte pappas ide om glass för halsen lät perfekt. Så lite comeback blev det och efter en jättespännande barnfilm om julen så var det dags och jag somnade igen med pappas hand i min. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0