120220 hostigt

Det blev hastigt och lustigt en hemmadag idag. Hostade under natten och hade en sådär sömn och på morgonen var läget slemhostigt och trångt i rören, och trött, så vi bestämde att jag mådde bäst med att stanna. Men ingen feber så när jag väl piggnat till unnade vi oss allehanda lek, även om pappa grejade med jobbet, men jag förstod så klokt och fixade en del på egen hand. Däremot bowling kunde jag inte spela själv, speciellt när den utvecklades så att jag själv var klotet och pappa slutet på banan liksom. Vi mötte upp mamma, gömde oss på toa och skrämde henne på dili... På kvällen kom farmor en stund när mamma och pappa skulle gå och lyssna på mina fröknar. Sen kom mamma och så var det gonatt. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0