120222 hem hos mig

Vi säger så. Pappa/mamma kan den och den komma hem hos mig. De flesta av oss säger så, vi får väl till just till sen. Hursom så följde Lea och Svea med hem idag och det var så roligt, jag tycker det är så kul att visa var jag bor, visa mina saker och leda lekar och fixa för mina gäster. Idag var vi överallt med allt och synkade leken som bara barn kan, och inte avsluta nånting förstås... Vi försökte få med allram och tjet också men dom var skeptiska. Vi åt bra och drack mjölk som vuxna bonddrängar. När tjejerna gick grät dom av trötthet, sen grät jag lite av samma trötthet, men inte kunde jag somna. Det snurrade för mycket och inte ville jag ta nässpray inte för att andas lättare. Utan där läste vi en evighet och låg en bra stund innan jag lyckades ge efter. Inte lätt att vara liten. Heller. Men kul var det. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0