120227 ett prat med ulrik

Hade ont i magen i morse, men vi kunde inte sätta fingret på det. Men små hostningar och ett ökande tryck gjorde att ulrik till slut hälsade på. Uschiamig. Det har gått i släkten, kanske har jag fått en släng där, eller elsewhere. Hursom vänner, räckte den gången peppar peppar, så idag har jag bara hängt hemma med farmor från förmiddagen och myst lekt vilat pysslat grejat med allt större intensitet utan feber som om jag blev av med det direkt. Vi hoppas det allt, för idag ställde dagis in besöket på kaknästornet bara för min skull så jag skulle kunna följa med en annan dag. Mamma och pappa dök upp nästan samtidigt och vi hade en kul halvtimme alla fyra, jag for som en aborre på bästa humör. På dili fortsatte glädjen, det är ju bara att kolla in mig nedan. För ordningens skull blir jag hemma imorgon, men sen! E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0