120110 snöööööööööööööööö

Jag laddade hela morgonen. Pulkatajm! Pappa kom med pulkan och hjälm och efter en kopp så provade vi först mammas lilla backe på baksidan och med några flingor till så kommer den vara lysande! Vi tog oss till stora backen vid stora esther och vilket drag, och vilken skillnad från förra året, stadigare, starkare och coolare. Vi gjorde säkert hundra åk, jag ville aldrig sluta, jag skrek av glädje, skrek på pappa var han skulle stå och låtsas inte se mig sen göra en rusch för att fånga upp mig, jag fyllde av nån anledning pulkan med lite snö hela tiden, som att liksom ha sällskap på vägen, ja det var paradiset. Var helt slut och lycklig. Lite mat gjorde gott och jag däckade i vagnen. Sen till forum för att hitta en present från mig till mamma, hihi, jag hitta en kul grej... Sen drällde vi runt lite, gick hem för en ny sväng av tokigheter där vi antingen skulle snubbla på varandra och ramla, jag pruttade på pappa ett par gånger så jag skrattade med magen, vi skulle brottas och han skulle oräkneligt antal gånger slänga mig i fängelsehålan (tältet...). Hur kan jag tycka att detta är så vansinnigt roligt? En skön dusch rensade gott och efter lite krusiduller kom jag till slut till ro efter mycket läsande, men lilla videung slår aldrig fel. / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0