120111 4 år

Vet inte om jag sov oroligt för det var dags för min dag. Men nu var det min dag, även om familjekalaset var perfekt. Pappa fick påminna mig i sängen och vi kramades i en födelsedagskram. Strax efter knackar mamma på dörren och vi har en underbar morgonstund där jag fick fina paket som vi lekte med en stund intill den brinnande fyran. Det var mysigt. Gick med glasspinnar till dagis och fick grattis av Anders på vägen som hämtade pappa. På dagis ritade barnen varsin fin teckning till mig som jag fick med hem. Och hem kom jag med farmor och hemma stod tia Rasmus och ett happy meal! Det var full fart med ras ett tag med blöjor och bolle och jag vet inte vad och det var väldigt roligt! Sen satte farmor och jag oss i köket och pysslade väldans med glitterlim som jag hade fått, och då kom pappa och hängde på. Vi bytte ut lite kylskåpsbilder. Tröttheten kom vartefter och jag tog mig till soffan för att avrunda och sammanfatta denna dag i fokus. Farmor sjöng mig till sömns och om jag förstår det rätt är det mormors tur på lördag. Men, en dag i taget... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0