120116 satte alla i fängelsehålan

Ja där fick dom sitta till slut, fast med kuddar också, jag är en snäll polis. Pingu, nalle, pappas gamla nalle, nasse, tigern, fåret, blåa elefanten, musen, råttan, hajen, och pappa, den mörten. Sen kröp jag in själv, det såg så mysigt ut. Och förlåt min prutthumor, men när jag sprang runt tältet och jagade med det här och aktade mig för den farliga tjuven så kom det så mycket luft under så lång tid så många gånger att jag skrattade så jag kiknade, och då kom det förstås ännu mer... Annars startade vi lugnt, pappa bar hem mig, vi tog vår soffstund, sen bad jag pappa stänga tvn för att leka istället. Jag hade också fått roliga små stämplar av pappas skånekompis döttrar, och undrade hur dom kunde veta mitt namn? Somnade som en stock men vaknade till och stolpade ut till tvn, så nu ligger jag hos pappa... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0