120125 pausa livet

Just nu är det så väldigt bra. Jag är en jätteliten men stor tjej med koll på läget, som är glatt, koll på er och koll på mig. Jag tar liksom avstamp mot att bli ännu större men nu är jag kanske som bäst, just nu alltså. Jag kunde inte vara bättre för tillfället helt enkelt. Och idag hade vi ändå otur med en rumpkana efter dagis där jag drattade på pappa, grät lite, mest för jag var trött, åt knappt, lekte lite slött, men målade rätt bra dock och duschade till mig och sa att man blir så gosig efter dusch och kramade pappa. Ville sova i hans rum och somnade intill tjet rätt kvickt, med båda bolle... Full av kärlek var jag, är jag. Frågor på det? E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0