120128 jättejoligt

Ja det var det. Pappa frågade efter dansleken i alphyddan/sickla och jag var snabb. Han blev inte överraskad eftersom jag log hela vägen igenom. Så då har vi en stadig tid 1145 lördagar våren ut. Som jag ska få utlopp! Barnen kommer vara själva och vuxna får fika och vänta utanför och jag vet jag fixar det, vi märkte det idag. I övrigt hade vi en tokig morgon med bäddning och annat och jag gömde mig i påslakan och vi höll på. Samling på dili där farmor dök upp, så farmor tog över pappa och mamma mig... Och som vi handlade till kalaset, och jag var Jätteduktig! Hem till pappa för en avlastning och så skulle vi hem och mysa och ladda för kalas! E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0