120725 huvudstupa kul dag, som vanligt...

Vaknade i ottan. Rasmus var igång vid sexdraget och vi vakna till halv sju. Men solen sken gott där nära herräng (lindyhopfestival precis). Så efter frukost och revelj för farfar så for vi till havet och hujedamig så kallt, först, men så domnar ju kroppen och så går det alldeles fint med hoppning och simning. En rejäl bratwurstlunch fick ögonlocken tunga men vi hängde i så att vi orkade glassen i grissle på vår utflykt innan det bar hemåt, och pang där somna jag i nya fina bilstolen perfekt lutad. Hemma kom vi på att stora e ville leka innan dom åker på nya äventyr och det bar sig inte sämre än att hon hakade på hem efter nån timme där. För att sova över! Min första gäst! Vi hann med lite utebus, lego, skojbad och dusch innan vi satt som ljus bredvid pappa i soffan och tog det lugnt. Jag sålde in mysandet i soffan med pappa till stora e. Jag var så trött... Vi fortsatte som ljus på var sin sida i pappas säng där pappa läste saga i mitten. Vi sa gonatt, jag önskade videung, japp sa stora e, och några varv in i den så tacka vi pappa, bad honom gå, han sover i mitt rum, och släckte ögonens ljus vid 2130 båda två. Lilla e är allt stora e hon me'! E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0