120727 (+120726 nedanför) mera sommar

Vi red vidare på sommarvärmen och for till havet idag mam o jag. Hoppade själv med puffar på det djupa, simmade med huvet under vatten och simmade med en puff! Tuff! Är jag! På landå mötte vi farmor och pappa, och tuva och Moa, tror ni inte det blev bus med dom... Men först hann vi iväg till tempo det var ju fredag. Farmor fixade fish n chips, det är ju os i London, jag förstår nog det mer när jag ser tv sen. Vi har fått nåt sånt på dagis, så gott. Vi skrattade också gott åt en liten film på rasmus som släppt sargen idag! Slappnade till ordentligt i soffan efter godiset och kom väl aldrig ur den svackan så nu somnade jag gott till hellsing... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0