120603 farfars dag och härligt bad

Vakna tidigt men hängde i på fm. Vi myste hemma, grejade och hade oss. Men jag somna i vagnen. Vaknade närapå med en dubbelburgare utan pommes i munnen på väg till badet. Bär jag ätit upp fick jag två presenter. En ny baddräkt och simglasögon! Och som vi njöt i badet. Hade dom inte stängt hade jag varit där än. Och jag har huvet under vattnet längre än houdini! Vet inte vem det är... Hemma fixade vi iordning för kalas för farfar. Jag tog hand om Rasmus förstås och det var jättekul. Farmor kollade in oss två medan vi gasade tillsammans. Jag visade mitt rum och de gamla sakerna. Åt grillad hamburgare och korv, o så gott. Var trött men hängde i och de tio tokiga minutrarna på toan med tokspråk mellan pappa och mig med kluckande skratt var en sån fröjd och jag var så slut sen som jag bara kunde. Tack. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0