120625 söt liten kämpe

Snuvan hänger i, även om det blir bättre, och jag ger inte upp inte. Klarade till och med ett fall från sängen inatt där jag fick fläskläpp, men jag var så trött så jag kom inte ens ihåg det imorse, men läppen kändes lustig... Pappa bar mig till dagis på axlarna, jag höll paraplyet. Hem följde svea och vi hade väl för oss lite av allt möjligt men inget större tempo. Hur det än är, och det kanske är en subjektiv bedömning, men vilken vansinnig koll jag har i agerandet med andra barn i samma ålder, jag ger och tar, visar och får, leder och bjuder in, när inte alla andra har det på samma sätt alla gånger. Nåja, efter att ha påbörjat lek med 50 olika saker men aldrig kommit vidare eftersom nåt nytt skulle påbörjas så gick vi ut och avslutade med lite bollsport. Och tror ni inte jag fick en fotboll på näsan och basketbollen på läppen, men vi skrattade åt det, det var för tokigt. Däckade som en platt badboll ikväll igen. Skönt. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0