120628 spirituell och virituell

Sverigetröja och kjol, så jobbar jag, dagens stass. Pappa hämtade och jag hojtade om att gå till Svea direkt, men det tog ändå en halvtimme att gå hem… Isabell och jag skulle äta vinbär, bl a. På gården träffade vi även stora ester som leker där en del nu när en dagisfamilj flyttat till vår gård, som tidigare bodde på deras. Och helt plötsligt satt jag, svea och stora ester och åt raggmunk hos svea… Där fick vi också prova att leka framför en interaktiv tv-skärm, där vi dansade och vi lekte med tigerungar och skärmen hängde med, lite annat än den gamla burken på landå, men den visar ju hyggliga saker den med, och man kan ju alltid spela vanliga spel som komplement, men visst lockar det där tekniska mig också, tror jag är bra på det... Efter maten var det så mycket barn på gården att man allt undrade, men kul. Vi hjälpte en tjej hem till andra sidan parken, vi skulle ändå förbi mig och mamma med en resväska, och så behövde vi hämta dilibolle, landåbolle kom bort på dagis idag. Ett 1-kronors bubbelgum på tempo och avrundande lek på gården igen avslutade dagen, jag sa att det var dags, vi gick in och in i depå för natten. Ridå (till Paddington, jag håller mig mycket till björnar...). E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0