120303 fort, innan jag smälter av

Smälter av, smäller av, vem bryr sig. Jag var hursomhelst väldigt spänd över att testa en längre rutchkana nära där farfar ska bo. Och oj! Jag åkte på alla håll. Dagen börja tidigt. Så efter lite dräll inomhus så mötte vi Emmy på gården med cykel och lek men vi var båda trötta så det slutade med vagnen. Vaknade på forum, åt, gick hem och analyserade bland annat bron på vägen hemö. Vi bytte till pappas cykel för en utflykt. Faktiskt rätt skönt att sitta där och ta det lugnt, sjunga och ha mig. Vi stack till farfars nya och hittade två fina lekparker som vi testade. Cyklade hemåt med utflyktens behag i ryggen och landade till slut hos mamma där vi summerade dagen som god med en fika. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0