120304 både iskall och het

Dagen hade väl tre faser. På förmiddagen på dili var jag som hackspetten på julafton. Krönte den med att visa hur jag kan stå på händer! Skulle vila sen men det gick inte så efter lunch kom vi äntligen iväg till kungsans is, jag sa ååååå vad det ska bli kul! Och kul var det, jag gled iskallt kontrollerad runt runt. Ibland med pappa ibland utan. Järlagänget och farfar kom och såg mig sen fikade vi och hepp, så somnade jag, kanske därför jag var lite väl fokuserad och tyst på grillerna. Fick sova ordentligt för att sen efter lite mys i soffan där jag vågade mysa med farfar när jag åt grönsaker, explodera i lek med pappa och farfar ett par timmar. Ballong fotboll napplek fångamiglek skånska och jag vet inte vad. Det blev en skön dusch sen. Det har varit roligt att se farfar igen och mer blir det... Och Rasmus och gänget förstås. Nu är det dags att balansera upp det med mormor och morfar. Som den godispåse av gott och blandat jag är. Farfar är lakrits, han syns och är salt... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0