120310 dansar in våren

Själva?... Om det var tjets trampande, allrams gnällande eller bara våren som spritter i mig vet jag inte men vaknade 0530. Vi försökte somna om en halvtimme men mitt kissande och pratande och pappas allt för svettiga morgon gjorde att jag liksom aldrig kom till ro igen. Förutom att jag efter en jättemysig och rolig morgon med t ex ritning och gitarrspel slocknade som en björn i ide i vagnen innan dansen som jag har så kul på på lördagar. Alla tjejer i princip kör rosa och danskjol, och dålig disciplin. Jag kör mer hiphop och är down with the street! Fick beröm av fröken, jag sätter moves' en... Vi väntade in mamma och drog upstate, to grandma n pa in Väsby där jag tar mig en natt. Jag är me', på turné! E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0