120311 från Väsby till vatten

Pappa kom lite för tidigt, jag och mormor hade ju inte lagat klart pannkakorna. Men sockerkakan var klar och 6 ägg hade jag knäckt själv. Vaknade även 0530 idag så att jag slocknade i bilen efter ett fullmatat dygn var ju inte så konstigt. Med på resan var morfar och Leo som vi släppte i stan. Vi slumrade båda ett tag i garaget innan vi tog oss hem för lite pyssel innan vi cyklade med pappas cykel till badet! Framåt marsch ropade jag och pappa sa aj aj kapten, jag hade lärt honom... Och så härligt att bada, jag trivs så. Och med en skön bastu var vi klara med veckan liksom. Åt kyckling på forum som en häst och väl hemma klistrade jag bildligt fast bolle i ansiktet. Gonatt. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0