120322 lekens krigare

Om så jag stupar innanför dörren så ska musten ur leken sugas ut varje dag. Jag höll på i tjugo minuter till i sandlådan på dagis när pappa kom och jag ville leka ute med honom en stund innan mat, och hade han inte sagt till ytterligare tjugo minuter senare hade jag somnat lekandes på gården... Svårflörtad vid maten men kämpade i mig några tuggor. Förstår jag måste äta ju. När vi kom till gården frågade jag vilken dag det var. Dagen innan fredag. Då frågade jag så väldigt fint om jag kunde få en, bara en, godisbit. Ja det skulle jag få för att jag frågade så fint. Ja och för att jag är så gullig sa jag... Tror ni inte vi glömde biten! Men imorrn! Somnade hållandes pappas tumme. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0