120323 Esther Långstrump

Hade Pippiflätor idag! Som dom gör på dagis va! Vi hämtade vagnen innan tempo, behövde vila mig lite. Väl hemma dansade vi helt plötsligt till ett par barnvisor. Sen sa jag till pappa att jag går ut med basketbollen och så ropar du i fönstret när maten är klar. Ok sa pappa. Efter maten pumpade vi alla mina bollar med vår nya pump. Sen gav jag order om att gå ut igen för att leka den tokiga leken när vi ropar åt varandra var vi ska springa och när pappa trasslar in sig i gungorna så skrattar jag så jag håller på att ramla av bänken varifrån jag kommenderar. Det verkar pappa tycka är underbart. In igen, nån godisbit till, minidusch och lite småsnack sen i säng. Skulle klappa pappa på pannan men råkade peta han i ögat. Som vi skratta. Sen pang bom. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0