121117 dans, sång, burgare och familj

En vanlig lördag helt enkelt… Men lite kryddad. Efter några kullerbyttor efter frukost så tog vi bågen till dansen via parkeringshuset och ica för en fica… Log som en tandfe efter dansen och så körde jag oss till burgaren.  Sen tog vi oss till nacka forum. Anders sa att mora träsk var där och en allsångsgrej för barn. Jag ville inte sjunga sa jag till pappa innan vi kom dit men väl där vaknade jag till (även om jag inte ville stå med dom andra barnen, men sjöng det gjorde jag högt) och vi hade en underbar trekvart där jag tyckte det var så väldigt roligt, och spännande eftersom jag bara sett dom där två på tv innan! Vidare till järla där rasmus öppnade, han hade tydligen väntat på mig, och jag har det bra med honom den krabaten. Kristina han och jag for vidare till farmor där jag sover inatt. Det har liksom inte blivit av innan, farmor har ju sovit i jarlaberg iställt när det behövts men nu var tiden inne. Jag vaknade imorse och sa att jag var nervös. Jag menade att jag var förväntansfull och spänd men inte har man alla ord på plats alla gånger, vid knappt 5 års ålder... Vi hade det jättebra och sover på golvet i vardagsrummet som på ett hav. Våningssängen är för våningsfylld ännu… Hepp! E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0