121001 upp med hakan

En riktig urhöstdag och jag fick med mig Svea hem hastigt och lustigt. Vi bryr väl oss inte om att fukten tränger in under jackan och det gröna har blivit trött. Vi fick en kick på dagis också med ett besök på Andys! Vi tog lite luft ute sen åt vi och lekte en liten stund i all enkelhet, pappa var monster i mitt rum som var alldeles mörkt och jag och svea gömde oss i prinsesstältet. Efter ett tempobesök blev det hopprepshopparkväll med tjejerna bland löven och vi kom på tigerhopprepet från kolmården som låg därhemma. Jag kände mig så glad och stor, dom tre andra tjejerna går ju faktiskt i nollan, och jag var med dom och lekte, pappa och staffan på gården snurrade ett stort rep och jag klarade flera gånger, jag log med hela ansiktet där under mössan. Hemma pratade vi lite om alla barn i hela världen, det var internationella barndagen idag och vi hade pratat om det på dagis och att man ska tänka på alla barn på jorden ibland. Sen låg vi och snacka lite innan sömn och sa att vi alltid skulle leka, tills vi blev jättegamla. Sen somna vi… Och pappas arm… E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0