121011 en torsdag i oktober

Jag startade kvällen gentemot pappa rätt starkt genom att fara fram med en teckning till honom på dagis, med symboler om att jag tycker han typ är en rätt schysst pappa. Han såg ut att gilla det. Sen upp på bågen med stora e och jag, och våra två sparkhjulingar, samt teckningar, och for hem. Gården var full med barn och vi for runt som höstlöven, och vi fick alla korv hemma hos isak och emmas pappa Alessio. Men sen for vi in hos oss och gjorde det vanliga. Lekte i mörkret i mitt rum, hoppade i pappas säng, rockade ring, osv, men vi var båda trötta så kvällen blev kort. Jag frågade om man kan ha medicin i håret, öronen och på händerna, och det sa pappa att man allt kan ha, för medicin är ju inte bara tabletter. Jag, Isabelle och stora e har en definitionsdiskussion igång förstår ni. Nobelnivå. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0