120906 jag är hund här

Som Hasse Alfredsson sa. Förlåt, pappas referens. Men kanske gladare än den! Svea och jag, och alla andra på dagis, var ansiktsmålade och vi två som hundar, såna där hundar med svart runt ögat som i tokiga svartvita barnfilmer. Men pappa fick inte fota, för när han mötte mig Svea och Sveas mamma, efter jag lekt med svea hos henne, var vi båda för trötta för fototrams… Men jag var så duktig när jag satt på toastolen med handduk i knäet och pappa tvålade in mig i ansiktet och gnuggade och gnuggade så allt svart försvann. Jag väntade och väntade tills pappa sa att jag kunde öppna ögonen och torka mig, och jag var lilla blomman igen. Men så trött, sov lite inatt, men nu så… Vad skulle vi göra utan nalle puh härborta på landå… E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0