120912 alltid hopp för tre trallande från trillans

Dagis ligger på trillans väg… Vet inte hur vi ska göra när stora e och svea får för sig att börja skolan nästa höst. Nåja, en dag i taget, var det inte så. Men men, det blev vi tre ikväll en stund. Tjejerna på gården lockade också, jag blev splittrad men pappa och jag pratade om att man ju tar hand om gäster och det var klart, och vi hade jättekul, även om vi nån minut här och där leker med tre olika saker… T ex stora e med dockor, jag med ficklampan och svea med låtsasdatorn, och alla ställer vi många frågor till pappa och ger instruktioner och viftar med honom… Nåja, trött återigen, hade svårt att somna dock, lindade in mig och mina ben och armar och täcket med pappas arm och så gick det bra. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0