120926 lyckospark

Vi gav mig en sån. Bildligt talat eftersom jag nu formellt och bokstavligen slutat med napp, vi har ingen kvar, och har hanterat det så bra, och bokstavligt talat eftersom vi hittade en sparkhjuling till mig, jag skulle få en sån när jag slutade. Nu blev det inte den som blev moroten, det var faktiskt ett s k intellektuellt beslut… Men vi hade ju sagt så, och så skulle det bli. Mamma och jag hittade en riktig silverpil igår. Och som jag far fram, som en pil genom jarlaberg, och då är jag ändå lite matt i lacken idag… Jag hanterar också tekniken med att stå med ena foten lite snitsigt på bromsen i nerförsbackar. Men vi tog det lugnt idag, mycket soffa, mys, cola, kokt korv, proviva, ja ni vet. Ikväll ville jag upp på hästen igen, och mentalt var jag redo men kroppen var trött, så till slut gav jag mig. Jag såg för lustig ut, i vilket rum vi än var i för att leka så hamnade jag kort därefter på första bästa liggställe, jag stod t o m som en vinkelhake mot sängen i mitt eget rum när vi lekte med en boll… Nu ska jag sova som aldrig förr. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0