120927 hösten stärker

Jag gick på sparlåga rätt länge idag. Tog lite välling och gick och la mig igen och sov, i två timmar! Jisses va jag låg efter. Kroppen blir ju trött också förstås. Lite, mycket lite snäll lunch, magen är ju inte mogen och så lekte vi lite enkelt på gården innan vi gick in för en mysstund igen, jag tror minsann vi gick förbi tempo och köpte på oss lite också, proviva, cola, banan, the works. Tog mer luft på väg ner till forum, vi skulle se om dom fått in stjärtlappar inför vintern och unna oss en isglass. Vi bubblade och sjöng och vad vi nu gjorde i godan ro. Väl hemma lockade pappa med wienerkorv och ketchupdopp men jag var måttligt intresserad. Men efter en dryg timmas mycket uppfriskande stund på gården med gänget, där jag fick ta det lite varligt, så klämde jag en bit kaviarmacka i alla fall, och en gnutta välling just for the hell of it… Vi jobbar så på landå ;-)… Magen stod sig i testet, och vi somnade båda till videung. Och nappen, den tänker jag inte ens på längre… Min röst går till höst. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0