130416 sjukt frisk

Vi vaknade och kände något lugnt i luften. En dag, pappa och jag. Vi tog oss ett vespavarv efter frukost, till ica, en fika, sen till nyckelviken och kollade djuren, ett bra tag, jag var riktigt betagen. Hem för lunch med farmor på besök och lite struntprat och lek med nytt memory och lite skriveri vid skrivbordet. Eftersom jag missat simskolan tog pappa och jag ifatt på e.m med nacka simhall, och jag klev i helt själv i lilla bassängen! Som jag simmar. Under vattnet som om jag vore född där, och ovanför med fem riktiga längder på ca 5 meter fram och tillbaka på det djupa! (med paus,  och pappa var där). Höll på att somna i hallen på landå men efter middag så vaknade jag till på väg till dili och kvällen blev skön och kort förhoppningsvis, upp i ottan imorrn. Tack för idag. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0