130812 himmel och hav

Lekte på gården under jarlabergs himmel och jag fullständigt glödde, som vanligt... Precis som jag vill köra slut på mig. Så när vi åt kom jag ner i varv och lite trötthet så maten gick trögt och sen när jag inte kunde se mormor och morfar på Birkabåten blev jag lite nere nån minut men kom igång igen och sa att jag inte var nere längre. Och dom hade ju sett oss i fönstret när vi viftade med en flagga och jag vet att dom hälsade till mig och viftade tillbaka. Så när jag var igång igen så körde jag en andra halvlek och konstaterade efter duschen hur roligt det är att skaka på skinkorna när man är nakenfis. Så tänker jag... Somnade till boken om eloise och läste det namnet så snabbt att pappa blev förvånad. Nåt på g? E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0